tirsdag 17. november 2009

Trist dag på Skotsbakken!

I dag slapp jeg Kira som vanlig på Valand og ho kom kjapt i fot og alt så ut til å bli en kjempe dag. Jeg var veldig fornøyd med å se henne i hare fot, for har hatt en tendens i det siste til å ta etter rådyr. Etter 1t og 20 min går losen og jeg konstatere at det er hare. Jage på denne i et par time før det blir dødtap. velge å flytte oss for å prøve en ny hare, men dette valget skulle jeg ikke gjort, men for å gjøre en trist historie kort, så fant jeg Kira påkjørt i veikanten på E-39 på ettermiddagen/kvelden. Dette var tungt, for er en hund jeg har lagt ned mye tid og timer på. Har vel vært mer sammen med ho enn noen andre Kamerater di siste to årene, så ikke rart man blir knytta til di. Men ikke noe annet å gjøre enn å se fremover, så nå er det duka for å få skikkelig gang på dunkeren min Bealy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar